נובמבר 15, 2019

פרסום בגוגל: עשרה כלים מתקדמים לפרסום ב-Google AdWords

אתם קוראים לעצמכם מפרסמים מתקדמים בגוגל? מאמר זה בדיוק עבורכם.
רבים מהמשתמשים במערכת הפרסום של גוגל בכלל לא מודעים לכלים המתקדמים אותם המערכת מציעה ומסתפקים בכלים הבסיסיים בלבד.
במידה ותשתמשו בכלים המתקדמים אותם המערכת מציעה, תוכלו למקסם את ביצועי הקמפיין פרסום בגוגל שלכם ע"י יצירת אינטראקציה עם הצרכן הסופי ויצירת עליה באחוזי ההמרה וההקלקה ומכאן העלאת הרווחיות בצורה ישירה של הקמפיינים אותם אתם מריצים.

• בתוסף הסבר במודעות
תוסף זה מאפשר לנו להוסיף תיאור של שורה אחת ולהוסיף פרטים נוספים לגבי בית העסק והמוצרים אותם הוא משווק. מומלץ לנצל תוסף זה על מנת להראות מה היתרון התחרותי של המפרסם.

• מודעות מותאמות אישית
אחת האפשרויות החדשות שנכנסו לאחרונה לשימוש במערכת Adwords היא הוספת קריאה לפעולה המתעדכנת בזמן אמת. הוספה זו שינה את תהליך של פרסום בגוגל.
על מנת להוסיף את תוסף זה בגוף המודעות צריך להטמיע שורת קוד
{‎=COUNTDOWN(Discounts.CountdownDate,'fr')‎}

• שיווק מחדש דינמי
תוסף זה הוא כלי חדש נוסף של השיווק מחדש. ע"י כלי זה עסקים יכולים לפרסם מודעות דינמיות מותאמות באופן אישי ללקוחות קיימים או פוטנציאלים לאחר ביקור באתר.
• שימוש בעורך גרסה 11

אחד מהכלים היותר פופולריים בו משתמשים מפרסמים רבים בגוגל הוא תוכנת
Google Adwords Editor שלאחרונה עברה שדרוג לגרסה 11.
ניתן להוריד קמפיינים מהממשק באינטרנט, ולבצע בהם שינויים גם ללא חיבור לרשת, מציאה של כפילויות של מילות מפתח בחשבון, חיפוש והחלפת טקסטים, שיכפול מודעות או קבוצות מודעות ועוד.

בגרסה החדשה ניתן לראות מספר שינויים ושדרוגים ביניהם:

o עיצוב חדש של הממשק
o אפשרות פתיחת מספר חלונות במקביל לצורך צפייה ועריכה
o מערכת החיפוש והסינון שודרגה
o ועוד.

• כרטיסיית מאפיינים דמוגרפיים
בסוף שנת 2014 גוגל הציגה לנו כלי נוסף שעוסק בפילוח דמוגרפי של קהלים שונים ברשת המדיה. תוסף זה מאפשר למפרסם קבלת תצוגת מאפיינים דמוגרפיים ע"פ נתונים שונים:
o חתך גיל
o מין
o מצב הורות
o ועוד

בעזרת נתונים אלו, נוכל לקבל החלטות בצורה עניינית יותר לביצועי הקמפיין, מיקוד לקהל יעד, תקציבו, ועוד.