האמצעים הפרסומיים הקיימים כיום מהווים כר פורה לאינספור אפשרויות מעניינות ומרתקות לשמירה על לקוחות ולהגעה אל נתחי שוק חדשים. מגוון אפשרויות הפרסום החדשות מדלגות על הצורך בבחירת סוכן פרסום ופונות ישירות אל הלקוח.
יתרה מכך, בניגוד לעבר, בו היה צורך באיתור סוכן ייחודי לפרסום, הגדרה ברורה של ההליך הפרסומי, הכנות מרובות מראש, הכנת תסריט מתאים מתחילתו ועד סופו, יצירת כל התנאים המקדימים להכנת הפרסומת הרצויה, פנייה לאנשי מקצוע מתחומים שונים ועוד. התקציבים שנדרשו בעבר לצורך פרסום לקהל הרחב היו אסטרונומיים.
הודות למגוון האפשרויות הקיים כיום, יכולים מפרסמים לקחת את הרעיונות השיווקיים והיצירתיים שלהם כמעט לכל מקום שהדמיון מאפשר. באופן זה ניתן ליצור קמפיינים שיווקיים משולבי אינטרנט ומדיה אחרת כמו עיתון, רדיו, אתרי אינטרנט, חנויות פיזיות ועוד.
אפשרויות שיווק באמצעות ברקוד
קמפיין המתחיל בשלטי חוצות יכול להמשיך לחנויות הפיזיות, לאפליקציה, לרדיו ועוד. בשל קלות הפרסום ניתן למצוא יותר ויותר קמפיינים שיווקיים ועומס המידע המגיע בסופו של דבר אל הצרכן הוא עצום. כך, צרכנים לומדים למסך מידע ולהתעלם ממידע קיים על מנת להצליח להתמקד במה שכן חודר את מסך התודעה ומה שכן חשוב להתעמק בו.
כיצד, אם כן, ניתן להגיע אל הלקוחות ולהעביר להם את המסרים השיווקיים? באמצעות מתנות חינמיות. מתנות חינמיות, מבצעים וקופונים מסוגים שונים מעניקים ללקוחות את התחושה שהם רצויים ומעוררים בהם רגשות כלפי המותג. איש אינו אוהב שמנסים למכור לו וכך, באמצעות מתנות מסוגים שונים למעשה הלקוח זוכה לקבל מתנה בלי לחשוב שאוטוטו יבקשו ממנו לקנות משהו.
באמצעות יצירת ברקוד נגיש, נוח לשימוש, הניתן לגישה מכל מקום ובכל שעה, הלקוחות יכולים ליהנות ממתנות מגוונות: קופונים אטרקטיביים להופעות, כנסים, מתנות והנחות שונות, כניסות חינמיות ועוד, וכל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להתחבר לברקוד.
מרגע יצירת הברקוד וכניסת הלקוח לאתר האינטרנט, המפרסם יכול לעשות מגוון רחב של שימושים בפרטים על מנת לשמור אותו כלקוח נאמן ולהמשיך לפנות אליו בעתיד. יצירת ברקוד היא מהלך פשוט ביותר שאינו מצריך הוצאות מרובות מצד המפרסם ולעומת זאת, הרווח מהפעולה הוא עצום.